יתרון

אתר וורדפרס

אחת הפלטפורמות הנפוצות כיום בעולם לבניית אתרים הינה וורדפרס. אתר וורדפרס הוא אתר דינמי, עם יכול השתדרגות ועדכון יומי. היכולת להוסיף תוכן חדש ועדכני על בסיס קבוע מעלה את התנועה השוטפת אל האתר ואת כמות הצפייה. היתרון הגדול של אתר וורדפרס הוא החופש שהוא מספק לבעלי האתרים. המערכת האחורית של ניהול האתר מאפשרת הוספת תכנים בצורה פשוטה כמו כתיבה בקובץ וורד. בנוסף ניתן לשנות אלמנטים עיצוביים בצורה פשוטה למשתמש. אנחנו מבטיחים לכם נוחות ויעילות עם המערכת שנבנה עבורכם.

נוחות

 אתר מותאם

אם החלטתם להקים אתר חדש, כדאי שיהיה אתר רספונסיבי, מותאם (Responsive Web Design). זה אתר גמיש שמגיב ומתאים את עצמו אוטומטית לכל סוגי המסכים. אם זה למחשב שולחני, דרך מסכי מגע, טאבלטים למיניהם ועד לניידים שונים (אייפד, סמרטפונים), עם רזולוציות מסך שונות. זהו פתרון מצויין לתאימות לכל הפלטפורמות הדיגיטליות. עיצוב רספונסיבי מכיל מגוון כלים וטכניקות לעיצוב המשתנה בהתאם לגודל ורזולוציה של הדפדפן. אתר טוב חייב לעמוד בין היתר, בסטנדרטים הרספונסיביים ולאפשר לכל משתמש צפייה נוחה בתכנים.

בטיחות

אחסון האתר

אם החלטתם לאחסן את האתר אצלנו, דעו כי השרתים שלנו בטווס-מדיה מאובטחים עם הגנה של Firewall, מערכות הגנת DDOS, מערכת סינון דואר מתקדמת ואמצעים נוספים לאבטחת המידע. האחסון כולל בין היתר: רכישת דומיין, פתיחת תיבות אימייל ללא הגבלה, ממשק WEB לקריאת המיילים, בסיס נתונים MSSQL, השרתים שלנו תומכים בשפות ASP,ASP.NET,php, חשבון FTP לניהול קבצים, ממשק WEB לניהול קבצים וכמובן, ממשק וורדפרס לניהול תוכן האתר. בנייה ואחסון אתר תחת קורת גג אחת מהווה יתרון ונוחות.

אמינות

תמיכה שוטפת

גם לאחר שהפרויקט הסתיים והאתר עלה לאוויר, אנחנו ממשיכים לספק תמיכה, במידת הצורך כמובן. התמיכה יכולה להתבצע: בדוא"ל, בסקייפ, בפייסבוק ובמערכת הניהול, כך שבכל מקרה אתם תמיד בידיים טובות. לקוחות שלנו לעיתים מעוניינים בהמשך תמיכה, ועדכון האתר מטעמי נוחות ואנחנו כמובן מאפשרים זאת. הדרכה ראשונית שלנו על מערכת הוורדפרס, תאפשר לכם לעדכן אלמנטים רבים באופן עצמאי, אך אנחנו תמיד נמצאים לתת לכם את התמיכה הנדרשת. בואו ניפגש וננסה להתאים לכם את המסגרת המתאימה.

 

זה הזמן להתחדש באתר חדש

חשבתם על אתר אבל אתם מתלבטים? בואו להתחיל להקים אתנו את האתר שתמיד רציתם. אז למה אתם מחכים?

צרו קשר

 

 

 

Share This